elftemajtjugohundratio

Idag har vart(den är ej slut än) en lång och lärorik dag. Började 8.15 med utegympa! ghaaaa! Fast det va varmt och sol så det funkade ju :) Vi spelade iaf fotboll. Gick väl inte sådär skitbra, men kul iaf. Dock lite way to early...Vi fick iaf reda på att vi har till på måndag på oss att lämna in Idrottsuppsatsen. PUH!
Sen var det Geo-prov. Gick väl helt okej. Fast kändes som att det var för lätt, så jag kanske missuppfatat allt :/
Sen va det lunch, så ut som att nån spytt upp det vi åt igår...Lång och solig lunchrast iaf, yey!
Sam i 10 minuter, sen hem till riktig lunch, i mera sol :)
Forum sen. Tog blodprov för att kolla om jag verkligen är allergisk mot jordnötter. Asrolig doktor :P hahah. Han prata inte riktigt svenska så han sa bara:
"Du lita på mig, ja lita på dig. Kommer gå braaaa, jätte braaaa. Ingen fara, kommer gå jättebraaa"
Det gick iaf bra, så jag och köpte vita och svarta keds :) behövdes, slängde alla i England :(
Sen barnvakt till Sean och Scott. Dom hade dragkamp på deras skola. Barnen mot lärarna. Barnen vann (Y)
Sen hem, studsmatta och spela Yughi-Yo(eller hur det stavas). Har aldrig spelat förut, inte konstigt att jag förlora. Särskilt inte när Sean troligtvis hitta på reglerna samtidigt...
"Är du störd?"
"Ja"
"det är vad jag länge har misstänkt"
Haha gryma Johnny och Fisken är!
Nu är vi iaf här där vi är. Får se vad kvällen har att bjuda på :)

Blommor i trädgården:)
Blev visst lite mycket bilder...men skit samma. Min blogg, jag får göra vad jag vill ;)
Nu ladda jag ju upp detta ganska långt senare än när jag började skriva...Så har även hunnit kolla rapport(duktig jag är va?) och Så ska det låta. Peter Settman är ju bara för töntig :P men big lajk! Samtidigt som jag och syrran la ascoolt puzzel. Tänk vad man kan ha för fantasi ibland :O (Y) Klicka på länken och sen bilderna för att se hur aswooom han är! >>>HÄR<<<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0