Vad gör man inte för att slippa plugga?

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Pjamas och hoodie :) och alldeles för stora strumpor!
Vad använder du just nu för skor: inga skor atm
Favoritfärg på kläder: Svart typ med nåt snyggt till :) man är alltid snygg i svart!

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag, annars va det Emelie
Du pratade med: Sa gonatt till pappa
Du delade en drink med: typ delade med Fräddi igår
Du gick på bio med: det va nog Tom
Du gick på stan med: Kuta runt en massa på stan med Fräddi igånatt
Skällde på dig: Hmm kanske mamma att jag skulle städa rummet...

Senaste
Låt du hörde:
Kids in Glass Houses - Undercover lover lyssnar jag på nu iaf
Film du såg: Det va nog Zombieland
Mat du åt: Chokladtårta!
Kram: Mamsen tror jag
Puss: Jaa det ni!
Fest: Hos Anton förra lördan
Känslan: trööööött
Ilska: Oj, i torsdags när dom slutade tillverka min hårkräm!
Resa: England, the return! eller va det trysil?
Glädje: Idag har jag vart väldigt glad för en viss sak :D
Dröm: Jag drömde...nej jag kommer inte ihåg va det va, men jag trodde när jag vakna att jag hade gjort det på riktigt.
Boken du läste: Extremly loud and incredibly close
Personen du träffade: Har inte vart ute ur huset idag, så familjen. Stötte annars ihop med Marcus på bussen inatt.
Personen du pratade i telefon med: Det va Fräddi
Personen du fick sms av: Emelie
Gången du åt en 7-eleven korv: vet inte om jag har gjort det ever
Gången du var utomhus: Inte på hela dan iaf, när jag kom hem från klubben inatt vid 3 typ
Gången du sov: Inatt och imorse
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Frukost i fredags, Sara har vart borta hela helgen
Saken du köpte:
En cider på Pans

Om dig

Namn:Julia
Ålder: 18
Smeknamn: Jull, Julle, Womba, Freddan(av vissa som tycker sånt är kul, känn dig inte träffad!) 
Syskon: lillsyrran Sara
Sysselsättning: Atm chattning och musik. Annars pardy hardy, konserter, film, kompisar
Bra egenskaper: har bara bra!
Dåliga egenskaper: Inga
Linje/klass: SU freaking 2!
Hårfärg: Mörkblond med krull!
Ögonfärg: Blå/gröna
Skostorlek: 38, 36 i klackar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0