Ringaaaaaar!

Wihiiiii nu är mina ringar klara för start! Dom är så skitsnygga! Det är så stört lätt att göra oxå, och billigt(Y) vill göra hur många som helst, men man kanske måste lugna sig lite och hitta fler grejjor att klistra på...
Såhär gjorde jag iaf:
1. Du behöver grejjor att ha som ringgrunxen(tydligt klarspråk, bra där julia):
2. SmyckesKLISTER(askul ord hahah):
3. Ringar utan nånting på:
4.Klistra på lim på grunxen och ringplattan och tryck ihop. Låt torka i 24 timmar(!!!!!!!!!!!):
5. Ringarna är klara och shypersnögga!!!
Eftersom mitt orakel tycker att jag ska göra detta så ska jag skriva va smart jag va när jag gjorde legogubberingen.
Eftersom den bara sitter fast i överdelen, kan man byta huvyd, hår, hatt och ben :D grymt va?
Min favorit, ett jugoslaviskt mynt :)
LÖÖÖÖÖV IT!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0