Not glued....SUPERGLUED!

Haha Kelso är så bäst!
Idag va man ledig och gick till forum en stund med Emelie. Såg lite kul folk och hämta mitt himla studiebidrag som jag tydligen fått i värdepapper bara för jag fyllt 18! deam! men nu är jag rik!
Lite lugn...Winter-Joshua Radin
Har iaf vart på gymmet idag där syrran precis började. Skojj :) Såg där iaf en snubbe, typ 30+ som gjorde en "all jelloid". Han var en blandning mellan Brad Pitt och Joe från England! amaghaaad! ramla nästan av crosstrainern...
Min mobil har blivit knäpp! Det har dykt upp 2 höghus i vänstra övre hörnet...Vad tusan betyder det? att den håller på att överhettas?
Sämst bild på sämst mobil! (Y)
Tog iaf en fin bild på "årets första" maskros idag. Fattar inte vad alla gnäller över? Dom är ju jättefina :)
Scotts fötter i bakgrunden.
Sitter och kollar på en massa gamla bilder och vad är det man hittar? Jo en Emelie som har haft det vääääääldigt tråkigt och tagit typ 2 miljoner bilder på sigsjälv :P Här är favoriterna:
Du är grym! älskar dig och ses imorron♥
Vet tusan inte varför texten blev blå?! hmm...
Haha ringde min grymma kusin idag för att gratta henne på 10års dagen. Självklart svarar hennes 8 åriga brorsa Erik och vägrar ge henne luren...gullig och stört jobbig kusin! Ska iaf tesammans med Emelie vara festfixare till Lovisas Disco på lördag ;)
Kolla Syskonen avsnitt 7 och ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0