Några timmar kvar till ett liv

Plugg gör det verkligen omöjligt för människor att leva ett liv. Inte bra...
Men jag tog iaf en paus från det och kom från Riketssal in på denna skumma hemsida: tuppjuck.com. Nu undrar ni säkert va tusan för hemsidor jag är inne på:O men det ska ni veta att...jaa det undrar jag oxå...
Hittade iaf denna sköjjiga ordlista: >>KLICKA HÄR<<
Visste ni texempel att Alstring är ett misslyckat försök att skapa sexiga underkläder på stenåldern?
Och är man Överviktig så är man VIP.
Bea och jag ownade btw på orienteringen idag! wiiiiiiiiii! bara 5,30 från MVG och 3:e först av tjejjerna, vi är 23st btw :D yey grattis till oss! Tuuuutuuut(sån där kalasgrej ni vet). Sista orienteringen jag gör i mitt liv, EVER!



Kommentarer
Postat av: bea

haha ja vi har rätt att känna oss så stolta också! TUUTUUUUUT och serpentiner på oss!

2010-05-20 @ 23:34:52
URL: http://browneyed.webblogg.se/
Postat av: Robban

Gbg varning på ordlistan där ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0