Lever jag?

Har fått frågan om jag lever eftersom jag inte uppdaterat på 2 dagar. Men man måste ju få ha ett liv oxå, så man har nåt att skriva ;) eller hur?

Bara så ni vet så kommer detta bli ett lååååångt inlägg...

Så i onsdags gick vi på natten till Grodan Sergel. Det var Frädds, Adde, Josse och Jennifer :) Det va helt okej, till och från. Men inte alls som jag hade föreställt mig. Såg iaf visst folk man kände igen och höll på att garva ihjäl sig åt XD
torsdagen så åkte jag in till stada och träffade Emelie. Det va inte direkt min dag. Fel tåg, seg buss, broöppning, och fågelskit i håret. EEEEW!!!!! Så ingen bra början kan man säga...Dock fick den en mycket bättre fortsättning och slut :) Jag och Emelie tog iaf jättefina bilder i Kungsträdgården med Harry.
fredagen/idag har jag först vart och köpt present till mamsen som fyller år imorron. Köpte oxå snygga trosor, ett paraply och en såndär free-bra. Från Cubus va den iaf, hoppas den funkar :) Blir perfekt till min spetsklänning!
Sedan kom iaf Bea och Anna hit för vi va tvungna att plugga "Orgie och Ledning", men vi blev iaf klara :) efter endel helt hysteriska skrattattacker med gråt och magkramp av alla slag! Vi garvade bland annat stört mycket åt denna video. Trailern till Despicable Me, som har premiär i Sverige i oktober.
You all know what I mean ;)
Sedan kollade vi på sista avsnittet av säsong 5 av Supernatural. Så stört bra! Började nästan grina...Tur att det kommer en säsong 6, fast i september...
Upptäckte igår på bion att No Hablo Ingles med Bowling For Soup ska vara med i Shrek 4. Hade inte tänkt se den filmen, eftersom 3:an inte va så bra, men nu måste man tusan ta och göra det!
Imorron blir det iaf firande av mamsen hela dagen. Kul eller? Frukost på Grand Hotell Saltsjöbaden iaf (Y)
Fick precis reda på att Undercover Lover med Kids In Glass Houses precis kommit som video på Tuben :D synd att den hackar lite bara...
Sov gott nu allihopa ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Men deras skivbolag har officiellt lagt ut den nu i bra kvalitet!! RoadRunnersUK tror jag kanalen heter :) har lagt upp den bra versionen på bloggen oxå ;) Hehe den fula lilla gubben (Y)

2010-05-15 @ 01:07:31
URL: http://nonannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0