Kiss like this

Idag har dom släppt schemat för Parkteatern i sommar! Verkar vara en massa bra som kommer. Kolla på hemsidan för mer fakta om var, vad och när >>HÄR<< klicka sen på vad? till höger på sidan. Det kommer iaf en förställning med gruppen SuperJAM, som verkar vara ascoola! Kolla bara:
Shaise! och gratis är det oxå!
Idag hade jag varje fall rakt hår...Tänkte att yes det är fint väder så då kan jag lyckas komma till skolan med fortfarande rakt hår. Men inte då...Precis när jag ska gå upp för "helvetesbacken" böjar det såklart att REGNA!!!bajs...
Så var det iaf imorse...lite hyper...
Snar kommer Emelie och Anton :) Hon ska prova skor till modevisningen och lämna biljetter. Tänk, mina skor kanske blir kända ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

fin bild på min fina vän!:)

2010-05-20 @ 15:27:59
URL: http://fattigmiljonar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0