Ah burn!

Så stolt över min burn på Trädet (ocensurerat är roligare, "sue me!"):
Va iaf nyss och tränade med Fräddi. Första gånger med maskiner(A) men det va skitkul :) Vi ska köra varje fredag efter skolan nu, och sen hem, sen ut! gröööömt
Igår blev det panikattack hemma i huset. För att krämen som både syrran, mamma och jag missbrukar i håret(för att lockarna ska se någorlunda normala ut) va slut. Vi brukar ha ett lager i skåpet, men allt va borta! KATASTROF!
Tänkte då iaf att jag skulle gå och köpa det i forum efter skolan. Letade i varenda butik, men självklart fanns det inte...Så fick gå till Maxi där dom brukar ha det. Frågade där en gullig kille som jobbade där om han visste, eftersom jag inte såg någon på hyllan. Efter att ha ringt typ 100 pers så fick han tillslut tag på nån som jobbade där. Då berättar dom att ICA har SLUTAT att sälja det!!! GHAAAAAAAAD! hur ska jag överleva?
"you saved my life" ♥ R.I.P.

Ska leta vidare, men får hålla mig till nån skitprodukt så länge :/ det finns typ inget för lockigt hår. Diskriminering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0