zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...

För er som inte har koll så började jag på mitt sommarjobb idag. Jag ställde klockan på 4.30(!!!!) och tog tåget som gick 5.38. Va framme i Bromma en timme senare, men började inte förrän sju.
Jag har städat i gamlingars lägenheter och grupprum. Blir helt galen på alla jävla antika mattor som typ slits sönder om man dammsuger dom. OCH alla porslinsfigurer som finns ÖVERALLT!. Men men, Ill live...Only 27 days left, yey...
Sen åkte iaf Bea och jag hem hit och kolla på en grym film med Joseph Gordon-Levitt. Den hette The Lookout, ascool:)
Igår kollade jag första avsnittet av True Blood. Verkar bli riktigt bra, tänkte kolla ett avsnitt varje kväll nu innan man somnar:) Tänkte även läsa böckerna i sommar på min långa färd till jobbet, typ det bästa med det hela :)
Fast just nu läser jag The Short Second Life Of Bree Tanner. Som är en lite bi-novell till Eclipse. Som vi btw köpte biljetter till idag :) Har läst typ halva boken och blir väl klar med den imorron eller på onsdag, då det även är Zebrahead på The Cave :D
Matdaxxxx :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0