Tala i synk för faan!

oj detta kommer bli endel...
Har ju inte skrivit nåt sen i torsdags och sen dess har det ju hänt endel. Ska försöka sammanfatta detta:
Torsdag
Gick till Sophia på hennes mottagning. Kände inte så många, men va kul iaf. En viss gris va där som jag diskret undvek. Dock hade en större gris andra planer. (oroa dig inte om du inte förstår, då ska du inte veta) Men vi gick iaf upp till bussen och mötte Adde och sen kom oxå asheta boxermannen gående. borde nog ha hälsat...men gjorde ju det senare iaf ;)...Sen åkte vi iaf till galen kväll på Clustret, Münchenbryggeriet. Sjukt mycke folk och grym stämning. Hälsade på min något förvirrade nya granne, en viss Kim(!!!!) va där och typ ALLA från nacka och fd nacka! Sen åkte vi hem och Adde sov hos mig. Skönt att börja sent dagen efter, 13.10 :)

Fredag
Hade typ ingen skola alls så åkte hem med Bea en stund och sen bytte man om för att gå på kusinens mottagning.
Det blev rätt kul, lekte med barn och åt god jordgubbstårta. En jättesöt bebis va där som gillade mitt halsband :)
Vi va väl där till nio typ och sen åkte jag hem till Bea där vi hade mysfilmkväll. Orkade dock bara se en hel film, eftersom
en viss person somnade...;) Vi kollade iaf på Tristan + Isolde. Grymt bra, med heta pöpel från bla Count of Monte Cristo.
James Franco och Henry Cavill. Började sen oxå se på Reign of Fire, med bla Cristian Bale. Somnade sen efter att ha dött
av garv från ett mess av Grisen XD

Lördag
Vaknade hos Bea och åt frukost i solen. Sen åkte vi in till stan för att shoppa klänningar och bikinis. Hittade inga bikinis,
men en jättefin klänning från Indiska som satt perfekt! och en shortsdress/playsuit från Indiska som jag letade efter i rätt
storlek i i 7st(!!!!!) H&M, tills jag hittade den på Götgatan. Men så nöjd jag är nu :D Kan inte hitta några bilder på deras sugiga
hemsidor, men ska lägga upp några sen när jag har dom på mig.
Vi åt iaf lunch på Muffin Bakery, yum! Sen mötte jag upp Emelie och vi shoppa lite på Götgatan innan vi åkte hem till henne
och kollade på en hemlig hemsida :D Imorron kör vi Sara :D

Åt iaf midda där och vi fick såklart skrattatacker utan ljud, vilket hör till " men jag kände Heath Ledger". Sen bytte jag om
till min snygga playpsuit, men vita mönstriga strumpbyxor, jeansskjorta, halsband och topshopklackar och vandrade bort
till Grönan där jag mötte Fräddi. Sen kollade vi på Sommarkrysset från andra raden och fick bingo alla gångerna!


Efter det gick vi hem till Emelie en stund igen och sen åkte vi och tog en öl på Snaps. Dit kom sen Amanda och Frida som fyllde 18
och company. Såg där att All time Low och Vampire Weekend ska spela på Debaser Medis. SKA SÅ SE DOM! YEY!
Sen drog vi till ett ställe i gamla stan, After. Senare kom oxå Alex. Dom andra drog vidare till Grodan, medan Alex, Fräds och
jag stannade kvar. Hur kan man bara ha EN tjejtoa!?!?!? En kul kväll blev det iaf! Nästa helg, då kör vi!!!
Sen va det lite boxermann på bussen oxå....
Idag, Söndag
Vakna vi 12 och åt sen lunch i solen. Sen åkte vi och firade kusinen Erik och åt bullar. Lånade en massa filmer av Tobbe, säker
30st. Blir najs i sommar :D Ska snart se på Number 23 med Sara och äta melon.


Hör av mig mer nästa vecka :) ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0