Puss och kjam och gattis!

Gissa vem som ringde mig igår??? Jonas från Bandit. Vette tusan om jag va med i radion oxå :S Men han bara:
Grattis Julia, du har vunnit två biljetter till Getaway Rock Festival!
Där ser man vad om kan hända när man svarar på en meningslös blankett med två frågor på en banditfest ;) Men kan tyvärr inte se festivalen för jag jobbar då, dessutom är det typ inga band som jag lyssnar på :P Hade vart lite coolt att se Slash dock. Men men, säljer iaf biljetterna till Tom för 3000 spänn ;) Så jag blir rik nu ;D För dom ska jag nog köpa mig en ny mobil, för den gamla håller på att ramla sönder...
Men nu ska jag iaf ner till sjön och bada :D 22 grader! ;)
PLUMS!
Min asnicea Destine tröjja;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0