Kvinnan har många fel. Mannen har endast två; Fel är allt han säger och allt han hittar på.

Kom nyss hem från den Improviserade Shlagerfestivalen framför slottet :) den va inte lika bra som igår, men ändå askul :D Ska gå imorron oxå tänkte jag. Då är det ju final!
Innan dess blev det bullbak av gammelfarmor Signes hemliga recept på kringlor. MUMS!
Många har dock undrat vad jag gjorde när degen jäser och då ska jag säga till er besvikelse att jag läste. Kunde dock ha hänt annat om det hade vart så ;) Men boken jag läser är sjukt bra! Älskar den, har läst halva nu sen igår. Men jag tänker inte berätta vilken det är. Det kan jag göra sen när jag läst ut den så ingen spoilar nåt ;)
Imorron blire iaf skola i typ 2 timmar, skönt och sen får vi se vad som händer :)
Va bara tvungen att burna trädet när man fick chansen XD

See ya slaters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0