Hi, I'm from California. Or am I?

Tänkte blogga när jag kom hem inatt, men då ville inte sidan funka...:/
Kom iaf hem vid strax före tre från en grym kväll på Harry B James. Det va banditfest och Plan Three spelade! Grymtgrymtgrymt! Gillade skarpt stämningen och banditfesten överträffade mina förväntningar! Har velat gå på banditfest sen jag var 12 år. Så nu äntligen! Hälsade på Peter och trånade efter Jacob(hehe(a)). Träffade en massa annat skoj oxå såklart, och kvällen blev riktigt lyckad :D
Nu kanske ni undrar vad tusan jag gör uppe så tidigt fast jag är ledig. Eller asså klockan är 07.23, om ni undrar.
Men det är så att nu bär det av till världens bästa ö. Holkskär! Det är mitt land och bästa stället på jorden. Där ska vi
fira midsommar med jordgubbstårta och en midsommarstång som är 20 cm hög(Y). Sen blir det bus med kusinerna
och båtåkning. YEY! Har inte vart där på ett år, längtar!
Så vi ses om ett tag, kommer hem på söndag så får se om jag orkar blogga nåt då:)

Sara som fiskar mot kalvholmen, typ 2 år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0