Happy in my mentalhealth!

Vill shoppa, shoppa, shoppa! Ska göra det i helgen :D Fast har typ inga pangar...Men vill iaf köpa en bikini och en klänning:) yey!
Plan Three ska spela på PierPressure oxå :D Yey! dom är grymma! såg dom när dom va förband till Takida för några år sen. Gröm!
Ikväll blir det slutskiva för Nacka och Värmdö. Två lokaler till kl 01.00, sen slår dom upp dörrarna och Nacka och Värmdö förenas! You all better watch out! Atm känner jag faktiskt inte att det är nåt som stoppar mig! Inte mitt fel att vissa beter sig så jävla schitzo! Nu kör vi!
"dance like nobody is watching"

"live like there is no tomorrow"

Nu är det bara en skoluppgift kvar som jag måste göra. Men är nog snart klar, har iaf skrivit halva. Sen är allt slut och
man kan börja tänka på sommaren och sig själv istället! Wihooooo

HYPER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0