Det jag och Emelie skulle hitta på

Det va så att vi skulle först äta tacos hos mig. Eller asså vi gjorde det. Sen åkte vi in till humlegården och träffa Emelies kollegos på Sisters med kompisar som satt och åt ost och kex i Humlegården. Eftersom jag och Emelie var "mätta" så sa vi "nej tack" (A) Sen så drog vi vidare till skeppsbron där Salem Al Fakir spelade, vi såg inte så värst mycket. Men det va kul ändå :) Så sen gick vi och satte oss vid IKEAs typ bar vid vattnet. Där vi lyckades beställa in öl till Emeliten oxå ;) Sen visste man inte om det va ölen eller vattnet som gungade :P
Där bort nån stans va krullet! ;) (och det va inte jag för en gångs skull)
Sen på slussen såg jag det hemskaste man typ kan klä sig i. INTE OKEJ! Jag lyckades iaf smygfota "mycket diskret" och INTE ALLS med blixt...(A) Se och häpna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0