Abs- and pacs-olutely!

Ojojoj nu va det ett tag sen jag skrev nåt och sommarlovet kör för full gång!
"Att ö-luffa eller öl-luffa?"
Men ska försöka sammanfatta allt så gott det går:
Onsdag
Hmm jag hade en lektion vilken jag bara satt och läste på medan alla andra redovisade. Jag läste boken HushHush
som var helt stört bra :D Ska lägga in en recension snart.
Sen åkte jag hem och läste ut boken och sov lite. Tog sen en öl på Medis med Tom och sen mötte jag upp tjejjerna och vi
kollade på den Improviserade Schlagerfestivalen (igen). Den va askul hahah, vad gjorde Liljeskär där egentligen? :O

Okej inte bästa bilden, men sjukt lika va dom :P
Torsdag
va ledig hela dagen så åkte och mötte Elinda i Forum och jag köpte en jättefin ring :) yey! Sen åkte jag in till staden och
träffa Emelie. Vi...jaa vad gjorde vi? Vi snacka en massa och Harry hade mina fingrar som tuggleksak :/. Sen gick vi till
Banér och köpte grejs och sen laga vi tacos. Mums :) Sen så åkte vi TUNNELBANA(tänk Tiffany Persson). Vi åkte till
slutstationen Hässelby strand. Där fanns typ ingenting, men vi hittade havet. Sen åkte vi hem igen och hade myskväll :)

Fredag
Dagen vi alla väntat på, dagen då det blirSommarlov!
YEY. Jag åkte iaf i spöregn från Emelie och hann precis i tid till skolan. Där babbla Marketta en massa om jag vet inte vad.
Sen va det Rambos tur att babbla i aulan innan det finally blev loooov:D Åkte då hem och kollade på Mr Beans semester.
Haha den är så rolig XD efter det så somnade jag och sov i nästan 2 timmar. Sen så fira jag studenten hos grannen där både
"snygg Viktor" från Idol(för länge sen) och kycklingen var ;)HAHA, jag höll på att dö XD
Sen kom Adde och Anna hit och vi vandra upp till Preem för att köpa cider, vilket dom inte hade, så det fick bli öl istället.
Sen bar det av till Frida som fyllde 18. Där dansa vi som galningar hela natten:D Anna och jag satt inte ner på hela kvällen.
Vi dansade non stop 22.00- 04.00. Då bar det av till bussen som skulle gå om 50(!!!) minuter. Så vi fick stå i morgonspöregnet
och bli blöta. Men men. Somna iaf vid 05.30 typ och...


Lördag
...vaknade vid två då klockan ringde. Då blev det pannkisar med sylt :) Sen forum en snabbis och nu så är vi ikapp tiden.
Ikväll kommer Fräddi, Adde, Erik och Alex hit. Sen ska vi till HoneyHoney och sen får vi se vart kvällen leder ;)
Grymt bra start på lovet säger jag iaf!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha du måste hitta klippet med snygg-viktor! :P

JAPPS grymt bra start på lovet! :D

2010-06-12 @ 19:00:43
URL: http://nonannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0