A picture says more than a thousand words. Sure, but far from everything.

Kom precis hem från götet där jag och Anna har vart sen i lördags. Vi va på lördagen på LiseNberg och flippade ur. På söndagen va det PierPressure som va så jävla grymt! Helt sjukt drag det blev där tillslut! :D Band som 30 seconds to Mars, Paramore, Destine, Johnossi och The Sounds. Jag har oxå blivit kär i sångaren till Plan Three som heter Jacob. Helt sjukt grym röst och het som få!
Här är några av mina egna bilder från PP:
Ape Rape Eacape
Dead by April
You Ate My Dog
Jacob, Plan Three
Destine

The Sounds

Takida

30 Seconds To Mars, BÄSTA BÄSTA BÄSTA!

Paramore, Jag fånga ett av deraas plektrum oxå! :D

Johnossi, grymma dom va!


Dom va så grymma! Får rysningar när jag ser denna video.
Här kommer några fula bilder från Liseberg och resten av helgen:
Packning
Hit åkte vi jätterätt(Y) VALBARD
Växlande molninghet, FO SHO!
Pör The Döwg
Det är nästan omöjligt att åka Balder utan att få dubbelhaka!
Anna och Jag
Nån random från London med backstage-pass till Paramore och jag och Anna
Man måste dricka mjölk efter PP, det är tradition!
Det är svårt att gå på spåret mitt i natten när man han stört ont i fötterna! Med min snodda All Time Low poster :)
Mitt Paramore plektrum! :)
Grym helg vi har haft! Vi har INTE åkt för långt med spårvagnen. Vi har INTE tagit fel spårvagn. Vi har INTE blivit stoppade i dörren till en pub. Vi har INTE gått vilse. Vi har INTE haft ont i fötterna och vi har heller INTE asgarvat åt göteborska eller härmat dom. Det haaaaar vi inte!
Nu när jag är klar med detta inlägg orkar jag inte skriva mer om det jag lovat förut att jag ska skriva om...Så jag tar det en annan gång ;)(A)
Men vet ni vad jag såg händer på torsdag? PLAN THREE SPELAR PÅ HARRY B JAMES! Jag ska så gå! wihoo! och snart ska jag köpa biljetter till All Time Low :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0