I'm addicted, I need another dose of you

Kan du se om det är ett falskt eller riktigt leende? testa dig -->>HÄR<<--
Jag fick själv 17 av 20 so don't try and fool me!
Snodde testet från Rici.se
Om du har problem med spöken så kan du vända dig till GHOSTFACERS. Mycket smarta och hjälpsamma snubbar! Kolla in videosen för tips!
Idag började Julkalendern. Ser faktiskt lite lovande ut. Liknar Greveholm en smula, så jag tror faktiskt att det är värt att gå upp 7.15 varje morron för att kolla i julmyset med syrran! ...för att sen gå och lägga sig igen...
Bästa julkalendern som någonsin gjorts!
Gonatt på er nu, det är en dag imorron oxå!♥

Kommentarer
Postat av: anna

hehe jag gjorde oxå testet... fick bara 16/20 :( Jag är lättlurad kanske :(

2010-12-03 @ 15:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0