Get up and get down and get outside

Vad händer idag? Jo den bästaste BEA av alla fyller äntligen samma år som the rest, 18! Det va ett helt år sedan som jag sprang ner för trappan i det iskalla englandshuset och sjöng för födelsedagsbarnet! Paket och frukost i sängen(för att det ej gick att vara utanför täcket och som hon fick fixa själv, hihi) Det va en morron efter en galen utekväll! Firandet fortsatte hela dagen med både tittning av 3rd rock frm the sun, middag och senare utgång till en av de bästa klubbarna!
Grattis på dig finaste Bea, du har ett hjärta av guld och jag älskar dig sjukt mycket! vi kommer alltid va syskon ♥
Ha nu en grym helg full av vänner, kärlek, sprit, dans och amazingness!

Kommentarer
Postat av: bea

åååh :D taaaaack älskade finaste julia! kommer så väl ihåg hur bakis jag kände mig, men du piggade upp min födelsedag på bästa möjliga sätt! du är så grym! och ja, vi kommer alltid att vara sisters :) massa amazingness tillsammans med dig! :D <3 KÄRLEK! <3

2010-12-09 @ 21:46:05
URL: http://browneyed.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0