Without you there's no reason for my story

Sjukt bra låt av ett nytt sjukt bra band :) Anarbor

Igår hände endel saker. Åkte först in till stan och träffa Fräddi för att köpa fina presenter till Mimmi, som blir 18 idag! Vi köpte ascoola shotglas på Urban :D
Hur coola som helst va! Jag vill oxå ha!
Finns sjukt mycket i den affären man bara måste köpa! :)
Sen åkte jag till slussen för att ta tåget hem, men dom stängde dörrarna precis framför näsan på mig! :( Så jag fick ta bussen ist, men då träffade jag iaf Sophia och Michaela och det va ju lite kul iaf :)
När vi gick av bussen så gjorde vi dagens goda gärning. Vi såg en ensam hundvalp som sprang omkring på andra sidan gatan vid busshållsplatsen. Sen fick den syn på oss och sprang över gatan. Den va sjukt nära att bli påkörd! Men klara sig precis, alla bilar i andra filen fick tvärstanna och så lockade vi över den helt. Sen lekte den med oss, men vi visste ju inte vad vi skulle göra med en bortsprungen hund :O Sen kom en tant med egen hund, hon satte sitt koppel på valpen och hjälpte oss och typ ringde till sin kompis som visste om man skulle ringa polisen eller nån annan. Och efter typ 20 min kom en mamma springande med koppel, hon verkade lite orolig. Men efter kom en typ 16 årig dotter och en pappa, dom verkade typ inte bry sig. Va arg jag blir på folk ibland. Det är fan en valp, ha koll på ert djur! Hade kunnat blivit påkörd flera gånger, det är en stor väg där lixom!
En annan bra låt :) Med Less Than Jake
Senare på kvällen samlades vi alla hos Mimmi för att överraska henne! En förfest till allt Party all night ikväll :D Ikväll kommer bli nåt du aldrig glömmer! ;) ♥
Men nu ska jag och Sara kolla Supernatural och göra en svan av folie! ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Men duhh!! Jag har tjatat typ en miljon gånger att du ska lyssna på anarbor och just den låten!! :P men jaaa dom är AWESOME :D

2010-08-20 @ 15:53:36
Postat av: Anna

OCH DUUUU!!! SNART ÄR DET MOSHPIT!!! (låtsas som jag inte alls är livrädd för att bli moshpittad till döds!!) :D:D:D

2010-08-20 @ 15:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0