Wasting space in this town!

Jag VET att jag inte bloggat på sjukt länge! Men har haft en massa att göra typ...Har iaf vart i Spanien i 8 dagar och försökt få in rutinen här hemma. Men nu tänkte jag iaf ta en mjukstart och skriva något... Kommer en längre grej om Spanien senare :D
Igår va jag iaf på SuperJam i Vitabergsparken. Det va massa ascoola dansare och så. Massa folk som va och koll :) Sen drog vi vidare till Plattan där det va nå band som spelade. Sjukt snygga vare nåra oxå ;) Sen drog jag och Fräddi vidare till Harry B James, men det va inte så mycket folk så vi drog hem vid tolv. Sov iaf 10 timmar :D
Ikväll blir det 1 års jubileum för Sommar där min kusin oxå jobbar. Så ska dra dit med Fräddi, Josse och Michan med company. Jag satsar lågt ikväll så allt överträffar förväntningarna. Hoppas kvällen suger!
Ska nu iaf kolla på Supernatural med syrran, snart klara med säsong 1. Ska försöka få henne att se allt innan säsong 6 kommer den 24 SEPTEMBER! :D
Ha det gött så ses vi snart!
Bara jag som tycker att Dean ser lite gay ut på denna bild?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0