With no power comes no responsibility!

Kom nyss hem från Kick-Ass. Den filmen äger så hårt! Alla måste se den!
"I never said Batman!"
Det va nåt jag skulle skriva...hmm...
aja...skriver detta istället.
Gissa vad dom hade mitt i cafeterian på min skola idag? Jo, en såndär tjur man rider på i barer typ. Haha. Alla treor skulle sitta på den för att tävla om vilken klass som skulle få springa ut först. Aldrig att jag trodde vår skola skulle göra nåt sånt. BIG LAJK!
Måste iaf skriva om typ världens äckligaste film. Van Wilder heter den. Så inte värd att se. Kollade knappt på den. Men om ni väldans gärna vill veta vilken det är kan ni hitta länken från Beas blogg >>>HÄR<<<
När man ser den filmen tänker man ewww, precis såhär:
Imorron är det iaf Valborg. Får se vad jag och Emelie hittar på. Att det blir galet och grymt är ju redan garanterat ;) ♥
Har btw rekord med läsare på min blogg. 13 st! wihoo :P tack alla and Goodnight!

Kommentarer
Postat av: Robban

Varsegod ;)

2010-04-30 @ 09:43:13
URL: http://KTM.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0