Two wrongs don't make a right, but three rights make a left

Va nyss i stada med Frädds och åt MJUKGLASS!Wihoo, men väldans va svårt det va att hitta det då. Dom har typ inte börjat sälja det nånsatns. Men om du är glassugen finns det mjukglass med ränder i stor bägare för 25:- i en korvkiosk vid typ Bengans.se på Drottningatan.

Vi va faktisk från början inne i stan för att Fräddi skulle köpa handbojjor och en mask, för hon ska va tjuv, på Buttericks. Jag ska vara hemlig agent så jag skulle köpa strumpeband, vilket det inta fanns typ nån stans...Men tillsist hitta vi det i en ascool sex-affär på Gamla Brogatan ;) Inte så dyrt va det heller. Men jag ska iaf ha den på benet med pistol i och min klänning jag hade på fölsedagen. Coolers va!
Ska nu och hämta Sean och Scott, och snacka engelska....BAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0