The future is sold out.

Va i forum idag och fika med Anna i typ 3 timmar. Snacka en massa om England och man glömde nästan att vi va i Sverige. Kom iaf på att jag måste skriva upp alla desperata inlägg en viss Monkey-boy gjorde till mig på fejjan när han tappat bort mitt nummer. Haha, desperat någon?

8 Oktober 2009, 17.20:
How was last night for you? xxxxxx
11 Oktober 2009, 20.02:
hey i need your number i have gota new phone xxxxx
11 Oktober 2009, 21.19:
hey i got a new phone need ur number xxxx
11 Oktober 2009, 23.41:
julia need your number xxx

12 Oktober 2009, 19.48:
I neede your number i have a new phone xxxx
12 Oktober 2009, 21.07:
give me a txt new phonexxxxx
12 Oktober 2009, 21.22:
Julia!!!! x
13 Oktober 2009, 00.50:
Julia number please!!!!!! xxxxx
13 Oktober 2009, 20.06:
We are all going to Chill tommorow night, you fancy going? xxx
13 Oktober 2009, 22.56:
hey can you send me a text so we can talk about tommorow night xxxxxx
14 Oktober 2009, 19.47:
Julia you gona come bar bars 2nite - can i have ur number plse xxxx
11 November 2009, 14.50:
u coming to bar bars tonight? x
Haha hade glömt bort hur needy han var. Vissa är det ju så kort mellan att man inte ens hinner svara.  Himla pucko som inte sparar nummer när man byter. Och bara så det är klart för alla så har jag inte legat med honom som det ser ut som efter första meddelandet.
Att han fortsätter skriva. Det sista en månad senare när jag inte ens svarat på ett enda haha. Dooche...haha
Här har vi en riktigt ful mening Trädet skrev till mig när han insåg att jag var tillbaka i Canterbury:
13 Februari 2009, 18.09:
u out up studio tommorw?
Haha, ännu värre än "u up the club tnght". Lär er skriva för i helvete!
Killar kan ju vara lite roliga ibland haha.
Ikväll ska jag sukta efter en annan störd engelsman vid namn Aaron Johnson i Kick-Ass. Ska se den med Sara och Anna, kommer bli grymt!
Aaron är störd för att han är förlovad och ska ha barn med Sam Taylor Woods. Hon är 43 och han 19!!! Gross! Hon är inte ens snygg... Tänkte lägga upp en bild på henne så ni får se, men hon är så äcklig så det vill jag inte...
Han är iaf HET!
Hon på bilden är inte hans "blivande fru", utan Georgia Groome.
Bilden är från inspelningen av filmen Angus, Thongs And Perfect Snogging, baserad på bokserien The Fabbity-Fab Confessions of Georgia Nicholson. Hon är stört pinsam och rolig. Läs och se den!

He said, “Hi, gorgeous,” which I think is nice. I admire honesty.

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA!! Han var ju för j*vla rolig!! :D han får faktiskt skylla sig själv som han betedde sig! :P

2010-04-29 @ 17:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0