Sing without a reason

Grymmaste klippet ever från GabbaGabba. Jag och Anna höll på att skrämma livet ur Marketta på geon idag. HAHA
Kommer ett nytt avsnitt av GabbaGabba idag 19.15 på SVTB. Wihooo!'
Idag har iaf självaste Reinis vart och snackat på Nacka Gymnasium, vilket var lite coolt. Han har faktiskt inte lika stor panna i verkligheten. Den är större! haha nej nu va jag dum...(A)
Sen var jag barnvakt och lyckades somna typ 3 ggr och Karin fick väcka mig...grym barnvakt jag är när jag är förkyld...
Igår kom vi alla tjejjerna på att vi ska öluffa u Grekland nästa sommar innan vi alla sprids över hela världen :D wihooo! kommer bli grymt hörni!
Från när jag och la familja va i Grekland, Kefalonia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0