No one gives us the right. We take it!

Gomöörron pepöööl!
Har precis vaknat efter att ha sovit 12 timmar, skönt! Det blev en tidig lugn kväll igår med Supernatural och jordgubbar. Supernatural va helt sjukt bra. Den där serien är så genomtänkt och cool. Dom får verkligen med hela välden i den! BIG LAJK!
Drömde asläskig dröm inatt. Jag hade klippt av mig allt hår, precis som Meg från Supernatural. Jag tyckte själv att det va snyggt och ville ha det så. Men sen skulle jag ta passfoto. Då ångrade jag mig så sjukt mycket! Ska aldrig klippa bort mitt krull!
Idag ska jag iaf chilla ännu mer och städa/ möblera om lite i mitt rum. Men det kan bli lite svårt. För 1: mitt rum består till typ 90% av säng...och 2: när man ska möblera om så drar man fram alla grejs och det blir ännu stökigare...Men vi får väl se.
Shake what you mama got you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0