Mamma: "jag har kommit fram till att jag är psykiskt sjuk."

Naw söta lilla mamma♥
Kom nyss hem från stada med först Anton och Emelie, men sen bara Emelie för vi skulle göra hemliga saker...
Vi va iaf på Stockholm Weekend Market, den va väl inte så jättebra. Men hade endel coola ringar. Kostade bara 50 spänn, men idag har jag inte råd med nåt som kostar 50 kr. PANK. Jag har 4.90kr på kontot.
Igår va det ganska dött på Pans. Tyvärr... Det hade alla förutsättningar för en grym kväll, men det var lite för lite folk... Turned out pretty okay tillslut iaf (A)
Här är dagen i bilder iaf:
I denna grymma gatuteater fick jag och Emelie vara med på ett hörn!! ;)
DANCE DANCE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0