Like full on Babar!

Hörde nyss denna gamla sköna låt på iPodden, då blir man glad:
Head Automatica - Lying Through Your Teeth
Kom oxå och tänka på denna låt i morse: Animals - Nickelback. Tänker inte förklara varför...tihi

Även om ni vill eller inte veta detta så rakade jag benen i helgen. Min blogg, jag bestämmer vad som skrivs! Iaf så gjorde jag det på grymmaste sättet och dom är så silky-smooth det bara går ;) Såhär gör man iaf:
1. Hoppa in i duchen
2. Peela benen med väldens underbaraste scrub från SoapAndGlory. Scrub Actually.
3. Massera in body-washen iFOAM från SoapAndGlory. Den är en dushtvål med inbyggd moisturiser. Fantastisk!
4. Raka benen med en Venus Breeze rakhyvel med iFOAM fortfarande på.
5. Skölj av allt och torka benen.
6. Smörj in benen med bodybuttern Big Butter Peachy Cream oxå från SoapAndGlory och lukta fantasktisk!
7. Silky Smooth!
SoapAndGlory är det underbaraste märket av alla kroppsprodukter! Tyvärr går det bara att löpa på Boots i England :( Hoppas det kommer till Sverige! Vill bara köpa alla produkter som dom har! Dyrt är det inte heller.
Lycka till nu alla!

Head AutomaticaMySpace Music Videos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0