Last night in space

Igår så kom syrran på grymmaste idén! Vi ska slå ut väggen mellan mitt rum och gästrummet. Så att jag får ett skitstort rum med BIG garderob♥ JAAAA! Kommer bli grymt juh! visserligen får hon det när jag flyttar hemmifrån. Men jag får ju ha det i typ ettåthalft år! yeeeeey

Saknar Canterbury! Såg nyss en film som pappa filmade när dom va och hälsa på mig. Att gå upp för Highstreet♥ Nu är ju några tjejjor från klassen där. Dom är säkert påväg till Baa Bars in any second. AVUNDSJUK. Men kanske hälsar på i höst :) och sparkman kanske kommer till Sverige i sommar :) Sommarlov vill jag oxå ha.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0