jag känner mig yrrr rrrrrrobert!

SOLSOLSOLSOSOLSOLSOLSOLSOLSOLSOLSOLSOLSOLSOLSOLSOL

Efter två hårda festande nätter har jag kommit fram till just detta:
Men det finns ju annat bra i livet, som sol och Emelie. Vilket blir en bra kombination idag :) Mot gamla stan!
"Jag sparar saker till en regnig dag"

Anna kanske inte kommer hem från Italien, jävla vulkanmoln! Vi saknar henne ju, vi behöver för tillfället lite mer hyper i våra liv! <3
Btw så gjorde jag och Fräddi bästa drinken ever igår. Sjukt lätt oxå! Du behöver:
-1 mixer
-Kaktussorbet
-Jamaican me crazy - Ben N' Jerry
-Vodka'
-Sprite
-Sugrör och coola drinkglas
MIXA ALLT(som man kan äta)
MUMS!

Ut i solen med er nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0