In the sky we dreamt like a juggernaut

Nu gick precis Emelie hem. Vi är bäst♥
"hatar att mitt golv lutar innåt så min stol glider bakåt om man har fötterna uppe..."

Idag kom Anna äntligen hem från att ha vart strandad i Pizza-a-gogo-land! Wihoo, henne har vi saknat :)
Ikväll ska jag sova tidigt, efter att jag kollat Supernatural(aswoooooom) med syrran. Nytt avsnitt imorron btw! Ska ses till fullo med Bea!
Haha, nya avsnitt av Syskonen. Med Jesper Rönndahl som spelar Andreas i Centralskolan! Haha, det är grymt! Båda serierna är ett måste att se! ELINDA! särskilt du!
"...eller mina progressiva byxor..."
Tyvärr finns inte Syskonen på tuben, men här är första avsnittet av Centralskolan! Syskonen kan ni se                 >>>>>HÄR<<<<<
Imorron blir det jobbintervju där Farmor bor, men hoppas på sommarjobb.
Sen på kvällen blir det invigning av ny-öppningen av Pans Nattklubb. VIP har man oxå vettu ;) Och gissa vilka som ska vara DJs!!! Joo, inga mindre än BLONDINEN OCH BRUNETTEN! Haha! Kommer bli aswoooooom!
"I got a time bomb tick, tick, tickin"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0