Hade dom det? nej, dom hade bara mackor med pastej.

Kom nyss hem från Nype. Vilken besvikalse det va. Så överskattat. Dåliga mixar av all musik och konstigt bygg. Ett plus bara för att man fick ett glas gratis champagne och det va snyggt. Men folket va ju inte heller på topp. Vi hade tex spansk-bitchen där som horade sig mot väggen vilket var en mycket vacker syn.
Nej aldrig att jag går dit igen...

Sitter nu iaf och äter bananyoghurt, mums! Ska snart gå och lägga mig i min överbelastade säng. Med bla 2st täcken, en massa kläder, böcker, hattar, CVn och annat random stuff. Jag orkar inte städa bort allt, så antingen hamnar det på golvet eller så får jag krypa ner och sova skönt bland alla högar....
Gonatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0